Založ si blog

Z Grecka

Uz druhy rok zijem v Grecku. Ked nie som v SR, alebo moja rodina a znami sa prave nenachadzju tu u mna, pisem maily. Vacsinou posielam hromadny email viacerym kamoskam a kamosom – ak su slusne, tak aj rodine. Bolo mi povedane, ze sa moja posta cita po kancelariach, u rodinnych prislusnikov atd. Vraj by som ich mala vydat hromadne – ako nejaku knizocku. Hehe. Pochybujem, ze by mi ju niekto vydal, a tak ma napadlo uverejnit ich na moj blog. Snad to nebude trapas. A ak bude, nevadi. Podotykam, ze budu vybrane nahodne, odkopirovane z mojej odoslanej posty, zasahy sa budem snazit robit len vynimocne. Ani gramaticke chyby nebudem opravovat, ani stylistiku. Snad len nejake tie skarede slova, nech to neni vulgarne, ehm.

Cakam na nikosa, kym sa vykadi a rychlo pisem. ideme na kavu. dnes mam nastastie volno, tak sa vytesujem. v robote zatial normal, niekedy mam pocit, ze fasa, niekedy mam take minutove nervicky, ale potom si poviem, ze v orange som mala tiez nervicky a rozdiel bol ten, ze v orange som obedovala vo vyzirke a cestou tam mi bola zima, tu obedujem vonku, pozeram na super more, a zerem fasa jedlo. a hovorim si, ze ked na nic ine, kvoli jazykom je to super. inak je tu fasa, mam dobry pocit. s nikosm vsetko ok, okrem toho, ze mu vsetko hrozne dlho trva, ale to som vedela, xixi. ale viete co? este som sa nenadrulala, a to som tu tyzden, dobre, ze? len sa este bojim, lebo by som v robote zdochla, zatial si to nemozem dovolit, tu nemam vajca, ktory ma zastupi.
musela som si do roboty kupit modru suknu. fuj, nechutna sukna, a 70 euro stala a biele kosele, nastastie vyzeraju ok. takze chodim v suknicke kazdy den jak jebo. este ze nemam nejaku hnusnu postavu. no, napiste mi laskavo, vsetky, aj ty pani randy, hoci nerada pises. cakam dlhe a vtipne maily, ehm ehm. chcete aj fotky?

Takze pisem dlhy mail na zelanie a pripajam basu. hm, ake som dnes mala
zazitky… bola som na plazi, mala som tam taku svoju pohodicku…, knihu a tak, a prisiel ku mne velky vlciak, a vysral sa pol
metra odomna. takze som isla prec, nechcelo sa mi hladat ine miesto.
bola som len pol hodku, od pol 4 do 4 a cervena som jak paprika. teraz
sme dosli z posilky, bol tam puch, jednemu tam smrdelo strasne tricko,
tak vsetci sme odisli. nikosov kamarat majitel mu musi povedat, nech
takto nechodi. a niekto si tam aj urval, aby to nebolo len z tricka.
takze super. do toho hrala hrozne nahlas grecka diskotekova hudba,
ktoru nenavidim, dnes nebola v posilka ziadna pohodicka. inak,
bola som aj behat, NA IHRISKU. ale mam zle tenisky, tak som nemohla
dlho, boleli ma kolena. zajtra mam volno, budem doobedu
upratovat a prat biele veci, to su starosti ze? podotykam, periem
v ruke, nemame este pracku. potom pojdem na plaz, poobede sa
stretnem s tou annou, slovenkou, dojde do agiosu. bola som s nou pol
hodku po obchodoch a tak som po troch rokoch zistila, ze su tu fasa
obchody, len mne sa nikdy nechcelo ist do nich. jeden sa mi velmi
pozdava, replay, pepe jeans, a ponuka fakt siroka, ne jak u nas v
replay dve tricka kazde za 3 litre. ale neni to tu moc lacne, sa mi
zda. nikos vravi, ze heraklion je lacnejsi na sportove oblecenie.
dnes dosla za kolegom janisom zena s deckom, ma takeho bohovskeho
syna, ze by som ho zozrala. ma 11 mesiacov a 11 kil, neviem, ci je to
vela, ale je tucny a strasne zlaty!!! zena je symposka, niekedy sa k
nim vyberiem na kavu a maleho manolisa zozerem!
no, asi uz idem koncit, hrozne mi je teplo pri pocitaci, ocakavam mail
od oboch vas dievok. nechce sa nam ist s nikosom von, lebo chystacky a
tak, tak ideme len pod hotel, tam su tiez krcmy rovno pri mori, takze
teplaky a tak.doviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Milujem svoj zivot

18.11.2013

Milujem basketbal! So vsetkym co k nemu patri. Milujem ten pocit ked mozes behat po ihrisku, ked ta nic ine netrapi, ked mozes hrat 1:1, ked do teba trener huci, ked sa snazis branit a stale to akosi nejde, ked vyhras, aj ked prehras, ale nezlozis sa a pracujes dalej.. ~Milujem svoju rodinu.Vsetkych 8 clenov (vratane seba-narcistvo predsa drieme v kazdom z nas a nehovorte ze nie), aj ked si casto [...]

Skuska

12.10.2013

Všetko začalo vo chvíli, kedy som sa rozhodla skončiť. Muž sa odsťahoval na svoju vysnenú chatu na Vysočinu a vzal si so sebou miesto tabatierky naše auto. A starší syn dostal zápal priedušiek. Zavrela som sa na týždeň s deťmi doma a naučila sa variť poctivý domáci vývar (konečne!). Upiekla som bábovku a kúpila si ružu za odmenu. Po týždni mi kamarátka ponúkla, že [...]

Na buducnost treba mysliet uz teraz

05.10.2013

Veľa som toho nepospala, pretože otravný budík začal vyzváňať presne o pol piatej ráno. Čudujete sa prečo tak skoro? Nie, prípravy do školy mi netrvajú dve hodiny. Len dnes, namiesto školského vyučovania, sme sa s priateľmi rozhodli pre zábavnejšie strávený čas. Výlet do nášho hlavného mesta. Všetci viete ktoré to je. O tom nepochybujem. A že čo tam? Nákupy? Áno [...]

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 9407x
Priemerná čítanosť článkov: 1881x

Autor blogu

Kategórie